fredag 4. april 2008

Jeanette til Bukavu


For et par dager siden måtte Jeanette reise til Bukavu, fordi hun ble syk, og vi ville at hun skulle bli sjekket av legene der. Det viste seg etter en blodprøve at hun har sterk malaria og må nok bli i Bukavu, i huset til Lorena, en stund for å ta medisiner og bli sterk igjen.
Så jeg og Carmen ble alene med de tre små, Maiko, Osso og Fizi. Maiko og Osso er veldig knyttet til Jeanette som har tatt seg av dem siden de kom. Men de kjenner godt både meg og Carmen. Maiko knyttet seg veldig fort til Carmen, men Osso var redd for både meg og Carmen og søkte heller til Maiko. Men Maiko var ikke så veldig interessert i mamma rollen, og brydde seg lite om å se etter Osso. Etter et par dager begynte Osso og søke seg mer til meg og mindre til Maiko. Jeg var visst litt mindre skummel enn Carmen, ellers er det meste nytt skummelt synes Osso. Osso og Fizi leker mye med hverandre og liker godt å klatre i de små trærne vi har i hagen, men Maiko er fremdeles veldig tilbaketrukket og sitter helst i ro og spiser…

Ingen kommentarer: