søndag 9. mars 2008

Jeanette: Maiko and Osso

I dag bar jeg Maiko og Osso ut i armene mine, Osso begynner å slappe litt av og ga meg til å med et smil i dag og en liten latter. Utrolig! Appetitten hennes øker også. Maiko er fortsatt ikke komfortabel med situasjonen. Hun trenger fortsatt tid. Maikos mage er oppblåst og øm. Jeg begynner å få lov å stelle henne, men får ikke lov å ta henne på magen. Carmen har analysert avføringen deres og de har bendelorm, vi har gitt dem Ivomec, men de trenger Vermox for å ta bendelormen. Dette må vi gi igjennom munnen, det går bra med Osso for hun er såpass trygg og liten at jeg kan holde henne i armene mine. Men Maiko må vi være 2 for å klare å gi henne stakkars liten, men det er for hennes eget beste. De begynner endelig å spise litt fiber. Blader og noe som heter Tron banan. Det er begynnelsen på bananbladene. Det er mye vann i dette og det er bra for Maiko vil ikke drikke vann. Osso trakk energidrikk med bringebær smak i dag. Det smakte.

Ingen kommentarer: