lørdag 15. mars 2008

Jeanette: Maiko og Osso

Osso hadde fortsatt bleien på når jeg våknet de, full av bæsj. De spiste godt med barnegrøt. Nå henger Maiko som en klegg på ryggen min og Osso på brystet. Vi gikk ut i hagen rett før kl 8. de spiste godt i dag også. Nå er de så knyttet til meg at jeg kan ikke gå fr dem på dagtid, så når jeg må på toalettet må jeg ha de med meg. I dag kom en ny sjimpanseunge. En liten gutt som heter Fizi, Vi får ikke hilse på han før om 14dager, for siden Maiko og Osso er ganske friske vil vi ikke risikere at de blir syke ved å introdusere de før vi vet om han er frisk. Osso fikk bleie på igjen i dag og vi spiste barnegrøten i hagen. Så var det inn i senga, må fortsatt kjempe for å Osso inn i buret, men har mine teknikker for å legge henne. Hun har skjønt at jeg ikke henter henne igjen når hun gråter så det tar bare et par sekunder før hun roer seg.

Ingen kommentarer: